luni, 22 iulie 2013

Ce vopsea de par folosim ?

Am sa va povestesc cum am inceput sa ma gandesc la o vopsea de par naturala care sa imi schimbe look-ul .
Intr-o zi in care m-am trezit si am ales sa imi petrec cateva zeci de minute privind catalogul Hennaplus Olanda in speranta ca in sfarsit ma voi decide in privinta culorii pe care vreau sa o aplic pe parul meu aspru si deshidratat. Pentru ca sunt un amator al provocarilor am ales o culoare un pic indrazneata cu reflexii vulcanice .
vopsea de par
Nestiind termenii de folosire a produselor naturale pentru par am citit instructiunile bine precizate din cutia vopselei Black si am inceput sa pun in aplicare in speranta unor rezultate mai mult decat eficiente.
Pe toata durata actionarii vopselei am simtit cum parul meu capata o alta textura, cum incepe sa prinda viata . Dupa inlaturarea vopselei cu apa calduta si cu multa atentie m-am uscat la par sa vad rezultatul final pe care l-am obtinut .
Eram atat de multumit de eficienta acestui produs incat m-am hotarat cu nerabdare sa imi impartasesc experienta cum sa folosesti eficient o vopsea de par naturala si celui mai bun prieten al meu recomandandu-i sa incerce .
Cu draga inima pot spune ca aceasta vopsea de par barbati Black nu este o simpla vopsea ci este o colorare a parului minune ce imi da mai multe incredere in mine ca am o imagine mai buna si sunt privit cu admiratie de cei din jurul meu .   

Un comentariu:

  1. Am descoperit de curand o vopsea de par de la Root Vanish, desi cred ca se poate spune ca este mai mult un make-up pt par. Nu se foloseste ca o vopsea normala, dar mi se pare geniala pt ca ma ajuta foarte mult intre vopsiri si cu ajutorul ei reusesc sa tin sub control firele albe. O achizionez de aici
    http://www.longeviv.ro/root-vanish/vopsea-de-par-naturala-light-black-root-vanish
    Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi se pare?

    RăspundețiȘtergere

Uneori este prea tarziu !