miercuri, 28 octombrie 2015

Solutie impotriva caderii parului

Cum am descoperit solutie impotriva caderii parului.
Dupa 20 de ani de mers la serviciu prin poluarea din ce in ce mai deasa a Bucurestiului ajung acasa si obosit ma arunc in generosul si magnificul meu fotoliu “Smart”. Aici este locul inteligent unde am toate telecomenzile posibile si bineinteles  telefoanele mobile doua la numar (pe 2 retele diferite). 
Ma cuprinde instant o lene apriga care imi dezvolta imaginatia de “Jedai” incercand sa ma autoservesc cu  2 mici proaspeti rumeniti, cartofi taranesti si o bere nefiltrata dar stupoare forta gandului meu nu este de “Jedai” si ma trezesc la realitate fara nimic in farfuria sclipind de curatenie pozitionata pe masuta unde imi odihnesc picioarele umflate de prea multa stationare in scaunul de la birou.
Efectul instant al telecomenzii trecute prin par ma face sa tresar socat cautand repede oglinda sa vad ce se intampla cu parul meu ? Il mai am pe cap sau nu aceasta este intrebarea ?  Ploaia firelor de par ce se magnetizasera de ochelarii mei mai rau ca o ceata londoneza dupa trecerea de cateva ori a telecomenzii prin par imi lasa  impresia unei lipse majore din podoaba capilara .

Am respirat usurat …… mai am ceva par pe cap ramas ………si ca intr-o piesa celebra a micului William imi pun intrebarea daca salvez macar ce a mai ramas sau trebuie sa intru in selecta gasca Kojak a baietilor ce umbla cu fundul in sus !
Ca orice muritor al acestui inceput de secol XXI (a se citi 21 nu XXI ca nu suntem in filme cu bulina !) incep sa mangai nervos tastatura cautand pana in fundul Internetului : Solutie impotriva caderii parului. Si ce sa vezi dupa multa lectura pe forumuri si diverse site-uri de tratamente  ma decid sa intreb prietenii daca stiu ceva de un produs mai bun pentru problema.
Recomandarile au inclinat catre un singur produs Lotiune impotriva caderii parului Hairwonder  Frenchtop Olanda. Zis si facut am comandat produsul la www.emagfarmaciaverde.ro si m-am pus pe treaba ……
Dupa 4 zile am respirat usurat ………. sunt fericit am reusit sa pastrez bunatatea de par ramasa ……. Asa ca uite m-am apucat de scris sa imprasti tuturor celor care sunt in acest impas al vietii sa apeleze cu incredere la acest produs care pe mine  personal  m-a facut FERICIT !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uneori este prea tarziu !