luni, 29 ianuarie 2024

Cum sa nu mori

Nu ne nastem anxiosi ... devenim datorita noua ... de fapt alimentatia si stresul ne aduc la acest tip de stari si depinde doar de noi sa revenim la normal ... daca v-as spune sa nu consumati mai mult de 300gr. la o masa si nu mai mult de 5 mese pe zi....sa renuntati la carne, produse lactate si oua ... si sa beti minim 2 litri de apa plata (eventual alkalina) pe zi... o zi pe saptamana de post negru... si in 2-3 luni puteti reveni la normal nu ati face probabil asa ca va recomand cartea doctorului Michael Greiger Cum sa nu mori sau a Dr. Robert Morse Sa traim sanatos fara toxine... le gasiti online la edituri ..... pentru mine personal cartea Cum sa nu mori mi-a salvat viata si acum pot sa va impartasesc din experienta mea de terapeut si de om cu bune si rele ca toti ceilalti...schimbati stilul de viata ... nu exista pastile miraculoase!!! Exista insa regenerare celulara pe care o putem face oricare dintre noi cu alimentatie naturala si suplimente naturiste ... totul este sa crezi in acest lucru si universul va fi alaturi de tine sa duci o viata sanatoasa pana la final altfel spus incapatinarea intr-un stil nesanatos de viata bazat pe motoul o viata am macar sa fac ce vreau ... ponderat poti sa faci orice dar zilnic inseamna abuz ... concluzia este ca am solutii pentru aproape orice problema de sanatate cu o singura conditie: sa ai credinta! Ne auzim si maine si zilele urmatoare cu alte noutati despre o viata si o alimentatie sanatoasa abonati-va la canalul meu Dascalu Dacian despre lucruri foarte bune de stiut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uneori este prea tarziu !