vineri, 7 august 2009

Marturia unui detinut ! Senzational !



Eram un detinut intr-un oras oarecare, eram propriul meu detinut!

De ce sunt detinut s-au de ce eram detinut ?

Pentru ca nu nu mai aveam nici un fel de libertate, toate libertatile imi fusesera luate, si eram pedepsit , eram detinutul 1989 din puscaria Bucuresti situat in Stefan cel Mare colt cu Barbu Vacarescu la numarul 1, celula nr. 15

Ca detinut am prieteni Twiter, Facebook,Youtube,Yahoo mess,Google …..astia sunt prietenii mei din inchisoare si abrevierele de pe internet ...BIL Boss is listening (atentie asculta seful !) .....PCM please call me (suna-ma te rog)….. GFT gone for today (plecat toata ziua…unde oare?) ….TTYL Talk to you later (vorbim mai târziu )…WTF what the fuck ( nu traduc) ….OMG Oh my good (dumnezeule ce limba gay) si altele…………

Ma aflu intre cei patru pereti ai apartamentului meu presat fiind sa zac aici de catre politicienii care ma conduc , de mogulii acestei lumi, care nu mi-au dat alta sansa , decat sa stau in puscaria propriului meu apartament, nu ma mai pot misca la munca pentru ca nu mai am motive , serviciul s-a dus, banii s-au dus , si nu imi ramane decat sa fac ceva .... dar numai intre cei patru pereti.... pentru ca daca voi incerca sa evadez din propria mea inchisoare va fi foarte greu sa ajung pana la primul colt de strada ...pentru ca ma voi intalni cu acelasi gen de detinuti ca si mine !

Sa incerc oare ceva ? O evadare ? O evadare unde as putea incerca ? Oare unde ? Pentru ca scenariul este foarte scurt pentru mine !?

Am fost condus pe drumul asta sa nu ma pot misca decat intre cei patru pereti ai propriei mele celule si cei cativa pasi pe care ii pot face pana la buticul din colt unde am sa imi iau o paine si am sa ma reintorc sa ..... imi beau apa de la robinet ..... care sa imi umfle painea din stomac !

Sunt propriul meu detinut al propriei mele vointe !

De ce ?

Pentru ca nu am vrut sa lupt cu propriul meu EGO ! Cu propria mea constiinta ! M-am mintit singur, crezand in minciuna altora !

Si totusi de ce continui ? Pentru ca mie frica .......mie frica traind in atata minciuna ....am ajuns sa imi fie frica sa pot striga ..I am free ( sunt liber !) .

Doar oare cand voi fi liber ? Nu ! In aceasta lume ..nu cred ca as putea fiu liber , nu ca nu mi-as dori , ci ca pentru ca simplu …..nu mi se da voie....iar semenii mei nu ma ajuta ....pentru ca si ei la randul lor sunt detinuti in propriile lor case , tintuiti de televizoare .... tintuiti de informatia din televizoare .... toti stau cu gura cascata ....cu telecomanda in mana amortita si cu stomacul plin de mizeriile aruncate acolo .....stomacul umflandu-se foarte mult ... ingreunand corpul ...a ramas nemiscat pe fotoliul din fata televizorului si cu totii sunt intepeniti ….. in propriile lor celule si iata ca nimeni nu are sa imi zica nimic s-au macar sa ma opreasca ... !

De ce ? Pentru ca .... cu totii suntem niste detinuti ai informatiei din televizor ..... ai propriei noastre minciuni si al adevarului pe care il renegam ...... pentru ca ne place sa fim mintiti frumos ..si asa am ajuns si eu si... voi...detinuti in propriile noastre case care acum sunt propriile noastre celule ....celulele mortii ....pentru ca am ajuns niste lenesi ....niste oameni fara vointa ... si care asteptam totul ... la gura ....femeia sa vina la gura......mancarea sa vina la gura ....filmul sa vina la gura ...totul sa vina la gura ...si dintr-o data resursele care fac posibil sa vina totul la gura s-au dus ...si ce ne-a mai ramas ?

Decat sa zacem intre cei patru pereti ai celulei noastre si sa asteptam intunericul ....pentru ca nemaiavand resurse vom stinge lumina !

De fapt ne vor stinge altii lumina ! Suna urat dar de data asta foarte adevarat ! Se stinge lumina peste celulele noastre ! Este declaratia unui detinut proprietar a patru pereti care in curand nu vor mai fi ai nimanui pentru ca nu va mai exista nici un detinut ....cu totii vor adormii in propriile lor celule pentru ca « resursa « au mancat-o altii . Ei mincinosii care ne-au facut sa stam in fata televizorului .... si ne-au impins spre o cabina de vot ....iar cand ne-am intors acasa si am baut un sprit .... am adormit ... putin ametiti ... dimineata ne-am trezit ... ne-am ametit iar ....si in cele din urma ... ne-am trezit ... ca numai avem nimic ....atat de mult a fost minciuna !

Si deci nu am mai gasit nimic ... si totul se transforma in...nimic ...a murit detinutul 1989 din puscaria Bucuresti situat in Stefan cel Mare colt cu Barbu Vacarescu la numarul 1, celula nr. 15 ,

Atentie ... celorlalti detinuti ....vedeti sa nu patiti la fel ca mine.... care am disparut ....evaporandu-ma intre cei patru pereti ...fara nici o sansa de a evada ....intrucat mi-a fost luata orice sansa de a face ceva !

Totusi... vreau sa muncesc ....vreau sa supravietuiesc...degeaba....m-am trezit prea tarziu .... somnul naste monstrii ...si..daca am adormit....monstrii au venit peste mine....si am ramas singur intre cei patru pereti ai celulei mele ...

Sper sa va treziti si voi ...sa nu ramaneti intepeniti intre cei patru pereti si sa ne vedem intr-o lume virtuala si doar imaginara ....

Credeti in Dumnezeu ? Acolo inseamna ca veti gasi fericirea virtuala …..pentru ca aici …pe pamant ….eu sunt detinutul .....si voi la fel sunteti detinuti .....la fel ca si mine ...

Declaratia unui detinut muribund sper sa va trezeasca din amorteala

Va urez o viata placuta si fara chinurile detinutului dintre cei patru pereti ... !

...Noapte buna vesnica .. !

V-am spus toate aceste lucruri pentru ca stiu ca nu recunoasteti ... ca de fapt si voi sunteti detinuti in apartamentele voastre unde duceti o viata de sobolani ....si voi sunteti in aceeasi puscarie ca si mine dar spre deosebire de mine voi nu vreti sa recunoasteti !

Nu va miscati decat in cei cativa metri patrati ai incaperii in care locuiti ....in mirajul televizorului ...ai atmosferei bahice ....si certarete care domina intre cei patru pereti cu scurte pauze de sex ... !

Ah... o sa-mi spuneti ca exista si putina miere din cand in cand ....da...dar rahatul este plin in butoiul inchisorii care va domina !

De ce nu recunoasteti ca ne misca din puscaria de acasa in puscaria de la serviciu si trecem prin infernul circulatiei ...

Deci intre doua puscarii trecem printr-un infern ....infernul drumului dintre cele doua puscarii ...cu toate astea nu vrem sa recunoastem adevarul ....pentru ca suntem de fapt niste detinuti ....intre doua puscarii cu o traversare prin infern ....

De ce lucrul asta ? De ce nu recunoastem adevarul ?

Simplu ! Pentru ca ne place sa fim mintiti frumos ! Si acceptam minciuna la rang de domnie ...si de fapt pana la urma ce ne mai dorim ?

Balansand dintr-o puscarie in alta prin infern .... suntem oare in “infernul” lui Dante Aligheri ?

Da…el este …ne-a spus-o acum multi ani de zile in urma pentru cunoscatori ...ei stiu cand ...pentru novici nu are rost ....dumnezeu cu mila pentru cei saraci la minte ....

Dar eu cum vorbesc pentru oameni inteligenti , sper ca ma percepeti si va dati seama de realitate .....ca v-ati pus intrebarea de ce nu sunteti liberi ?

De ce sunteti oprimati si obsedati de propriile voastre vicii .....pentru ca sa a-ti fost educati de propria societate care va cere tributul si .....putin sunt acei care sunt liberi ....

Uneori ...culmea este ca cei care sunt in puscariile reale sunt mai liberi in minte decat cei care nu sunt ….si asta dintr-un singur motiv ....libertatea este foarte greu de acceptat .....ne place in general sa fim detinuti .....adica sa fim condusi .....de parinti......de femei....de politicieni .... si am vrut sa va spun lucrul asta ca sa va dati seama ca sunteti detinuti la fel ca si mine in aceasta lume dominata de oameni politici si de tot felul de conducatori habotnici ...dar nu vreti sa recunoasteti pentru ca va ascundeti in spatele televizorului sau al alcoolului ......uneori si al femeii ....nu vreti sa recunoasteti ...

Aceasta este declaratia mea ....un detinut al lumii moderne ....

Va urez sa gasiti drumul spre libertate ...spre libertatea spirituala a sufletului vostru care este un detinut ca si mine ....

Eu incerc sa gasesc libertatea ......sper sa va alaturati langa mine si va astept sa veniti si sa comentam tot ce ne apasa la Super Stare Show ....emisiune in care incerc sa va spun cate putin din adevarurile pe care le vad ....

Bine a-ti venit in lumea detinutului .... sau mai bine zis haideti in lumea libertatii ...... nu va mai mintiti cu dragostea perfecta cand stiti ca inselati .....numai bateti copii cand stiti ce prostii a-ti facut de mici .......numai cereti soacrei sa va iubeasca ......nu va fie frica sa facem impreuna o terapie de adevar ....si nu lasati tocmai pe patul de moarte sa spuneti ca mai aveti un copil cu nevasta lui Gigel .... fiti liberi ....fiti oameni .......nu animale mincinoase cu ranjet de vampir....

Acum va rog sa ma scuzati trebuie sa evadez .... pana la Maria .....si trebuie sa ma intorc urgent dupa aceea in celula mea sa o aniversez pe Ioana .....sotia mea !

Sunt detinutul 1989 ......................................


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uneori este prea tarziu !