miercuri, 5 august 2009

Un prim rahat numit boc ce falimenteaza Romania!



Ce esti tampit rahatule Boc si nu imi platesti in calitate de sef al statului datoria pentru o marfa vanduta la licitatia electronica a statului din octombrie anul trecut ?
Ai falimentat Romania si lumea nu stie ?
Tu stii cati bani puteam eu sa castig de anul trecut pana acum cu banii care nu i-ai dat ?
Esti un looser pe care nu te pot ierta !
Un mincinos dovedit si nici o justitie nu poate sa nu imi dea dreptate !
Esti falimentul romanul de rand !
Esti copilul nimanui, ca al meu nu poti sa fi !
Eu sunt roman bai rahatule pentru ca acum pot vorbi pe banii mei , pentru ca acest guvern este dator si la mine bai indaptatule !
Familia mea ce mananca ....vorbe politice ....!
Datorii neachitate ....cu ce ma protejezi pe mine care am muncit si am platit impozite 30 de ani la stat ?
Cu nimic ....maine continui si mai acid mai angajatule .....ca acum esti angajatul meu din moment ce eu sunt actionar al statului bai rahatule fara simt al familiei ...de unde ai luat salariul...din factura mea neachitata !
Am dreptate si vei stii asta si nu am sa te iert niciodata pentru ca esti un mincinos dovedit de acte si orice vei zice se va intoarce impotriva ta pentru ca tu nu ai nici o istorie pe cand eu si numele meu are o istorie .....exista numele meu si al neamului meu in cartea de istorie dar tu vei fi un nimeni in ochii mei tot timpul atat cat voi trai !

Voi continua pana "rahatul" isi va spala pacatele in fata neamului, bai Boc !? Imi permit ....esti angajatul meu piticule ....esti mai mic ca mine asa ca am dreptate oricum !
Minciuna bai angajatule Boc te face sa fi si mai mic in ochii mei pentru ca atunci cand ai spus ca statul va platii la timp toate datoriile nu te-ai gandit si la mine si la inca cati ori fi in situatia mea Si asta pentru ca mizezi pe credulitatea noastra si faptul ca nu stim unii de altii cei care avem bani de recuperat de la stat.
De unde ti-ai luat salariu domnule prim rahat boc ?
Din banii proveniti din facturile neachitate la firme ?
Eu de unde crezi ca am avut bani de salariu ? I-am facut la xerox ? S-au cumva i-am luat din bugetul de salarii al guvernului ?
Esti un mare mincinos bai rahatule boc si daca eram in Texas legea imi permitea sa te impusc pentru faptul ca mai mintit in afaceri ...de fapt mai furat pentru ca deocamdata tu mi-ai furat banii.
Pana imi dai banii pe marfa care ti-am dat-o din octombrie anul trecut ar trebui sa ma inviti sa mananc si eu cu familia ta ...dar nu ... ce treaba au ei cu greselile tale de rahat mincinos bai boc !
Cred ca ai observat ca numele tau nu se mai scrie cu litera mare pentru ca ai intrat la apa in gramatica limbii romane .
Cum puscarie nu merita sa fac pentru un rahat mincinos ca tine bai boc (pacat ca nu suntem in Texas) nu imi ramane decat sa ma usurez aici pe internet si totul sa fie doar virtual dar iti urez sa ai parte in viata care ti-a mai ramas de "minciuna" dimineata , la pranz si seara .....si nici Dambovita sa nu poata sterge rahatul mincinos de pe fata ta !
De falimentul unei tari europene Islanda ai auzit ?
De fuga rahatului de acolo pentru a nu fi linsat de oameni ai auzit ?
Spala bine gura aia plina de rahat mincinos si vino cu picioarele pe pamant bai boc !
Ce ar fi sa iti dam in loc de apa si mancare facturi neachitate de hartie sa le mananci ? Tin de foame si de sete ?
Vrei sa vezi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uneori este prea tarziu !