vineri, 24 iulie 2009

Mincinosul

Cacatul este permis doar pe strazi
Mincinosul mincinosilor priviti-l sus cum ne minte ca a batut-o !
Trebuie sa spun ca ma simt iritat de minciuna prezidentiala, mai ales ca la un moment dat l-am crezut si eu !
Acum ma simt pacalit sau pacalici cum ar fi expresia clara a lui Mincinosul .
Dar sa mergem mai departe si sa vedem daca traiti bine !?
Mincinosul mincinoslior
Eu unul m-am saturat de minciunile astea cum ar fi: vorbesc eu si rezolvam problema cu justitia !? vorbesc eu si rezolvam casele de la inundatii !? vorbesc eu si rezolvam problema cainilor vagabonzi ....etc. Numai vorbe fara acoperire are Mincinosul dar saracu nu are nici o vina pentru ca vinovat sunt eu ca stau cu gura cascata si il cred desi serveste numai gogosi umflate cu aer si cei doi neuroni pe care ii mai am in cap au intrat in colaps si imi dau frisoane de balbait mincinosuleeee.....mincinosuleee.....mincinosuleee


Din cauza minciunilor ingurcitate mi s-au umflat muschii pe mine si am rabufnit : Mincinosul este un specimen la moda , trendy, afemeiat, misogin si plin de ifose pe care numai prostia mea din cap il face mare dar m-am decis de astazi am sa dau ignor Mincinosului , sa vorbeasca singur ca televizorul. Sunt un tip decent si respectabil altfel as zice dute ba baiete in "Burghina Faso" leagate cu parul la spate , spalate cu rahat in gura ca sa fi brand original si serveste criza pe la spate ca sa iti iasa ochii ca de melc de fiecare data cand minti iar cand vrei sa regulezi pe cineva ia-l pe Boc drept prezervativ ca tot ii place sa mestece minciuna ! Pe minciuna cand te-oi prinde nici TV-ul nu te spala de a mea ocara sa iti ajunga limba sluga la Nastase in ograda si gura aspirator la vitanja Supercom-ului .muschi mincinosi
Cam atat pentru astazi ca mi s-au umflat muschii prea tare si trebuie sa intru in direct la Super Stare Show sa le zic cate ceva despre litoralul romanesc Mazare de la Marea Neagra. Fi vesel de se poate, caci tot la zi ajunge si cea mai lunga noapte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Uneori este prea tarziu !